onsdag 20. mai 2009

Med stor fare for at Lynn skal dra fram pisken, så skal eg videreføre disse kjedegreiene for å bevare min egen sikkerhet.


1. Hvem er den hotteste filmstjernen?

Han er kanskje kynisk, men han er også et medisinsk og musikalsk geni. Eg snakker selfølgelig om Dr. Gregory House

2. Bortsett fra huset og bilen, hva er det dyreste du noensinne har kjøpt?

Det er nok den trofaste sofaen som står strategisk plassert fremfor Tv’en.

3. Hva er ditt mest verdifulle minne?

I kvit kjole og oppsatt hår , og med ei tåre som renner sakte nedover kinnet, så tar eg sats og roper ut eit JA, og får eit hjertefylt JA tilbake.

4. Hva var den beste gaven du fikk som barn?

Den beste gaven må vel vera den lille rosa bamsen min med bjella i magen, som fortsatt passer på rommet mitt heima på Marøy.

5. Hva er den største feilen du har gjort?

Utenom å alltid svi grøten, så gjer eg vel egentlig ikkje så mykje feil

6. 4 ord som beskriver deg.

Lattermild, eventyrlysten, leiavåværestudent og husmorwannabe

7. Hva var ditt høydepunkt eller lavpunkt i 2008?

2008... Det skjedde mykje det året, men høydepunktet var nok 19juli… Uten tvil!

8. Favorittfilm?

Må nok innrømme at eg har ein svakhet for Indiana Jones.

9. Fortell meg en ting jeg ikke vet om deg.

Eg synger i dusjen!

10. Hvis du var en tegneserie-/tegnefilmfigur, hvem ville du vært?

Jasmin, ei jente med bein i nasen og nydelig hår! Personlig så syns eg at Daniel ligner på Aladdin.

Taggetid: Eg gjer fakkelen vidare til Regine, Ingvild, Mathilde og Maria! Alle kjekke jenter som elsker denne typen fritidssyssler=) Eg er ikkje sånn som Lynn som truer med pisken, men det må vel seiast at eg er den stolte eigar av eit balltre.

5 kommentarer:

Adrenalynn sa...

Jeg. Elsker. House. Og Indiana Jones.Og Aladdin.

Hauge sa...

du e festlige Silje!

Regine sa...

Personlig syns du Daniel ligner på Aladdin.. hehe, det må være det vittigste eg har hørt i dag :-)

Silje sa...

Åjoda! Daniel ligner virkelig på Aladdin! Sådaså!
Han måtte jobbe hardt for å få meg, han er ein storsjarmør og han er uendelig romantisk! *sukk*

Daniel sa...

Og så har eg Thomas Abu som min trofaste apekattvenn!