tirsdag 2. juni 2009

Sommerferien er endelig komt, og eg befinner meg atter en gang på Marøy.
Det er ganske godt å komme seg litt bort fra den trange storbyen Haugesund, og komme seg ut på landet for å få strekke litt skikkelig på beina.
Så eg tok på med mine nye, kule asics nimbus joggesko og hasta ut døra.


Mine nye fantastiske joggesko førte meg ut i terrenget, og eg sprang lett gjennom skog og mark.


Når turen nærmet seg slutten så tok eg en spasertur rundt huset for å nyte utsikten. Der fant eg et av pappas utallige prosjekter (pappa har ganske mange artige ideér), nemlig en plastkar som var strategisk plassert i bakhagen. "Hmmm..." tenkte eg og nærmet meg karet.


Å joda! Karet var fullt med Rompetroll!!
Haha, heilt fantastisk!

Etter at eg hadde fått stirret og lekt litt med disse fasinerende, slimete skapningene, så hadde eg den perfekte anledning til å få plukket min første sommerbuket!
Denne flotte bunten med blomstrer står nå og lyser opp rommet mitt, og hver gang eg ser på den så får eg en følelse av sommer!
(Selv om det er tåke ute i havgapet, og været ellers er litt grått og trist)


Det er godt å være hjemme i mitt barndomshjem...

4 kommentarer:

stinejenta sa...

I like bloggen din, Silje! Du e flink te å ta bilder..
Kos deg heima på Marøy, eg e i Haugesund ei litå veka, men har ein eksamen igjen, og blir dessuten på frekhaug i sommer.. så får nok strekt litt på beina eg og.. hils mannen! love

Silje sa...

Tusen takk Stine=)
Eg kjem nok til å strekka litt på beina på frekhaug også, så kanskje vi møtest=)
klemklem

Anonym sa...

Eg like bloggen din, bildene dine, ordene dine og deg:)
-Linå

Anja S sa...

Håpe du nyte godt av vidunderskoene:) Idag tok eg og Jostein spanderbuksene fatt og for på Ikea. Nå e me jammen meg klar te å komma oss i hus! Ha ein flott sommar videre!