tirsdag 3. november 2009

Ein kreativ krabat!

Når eg kom heim i går, oppdaga eg raskt at mesiebollen utanfor vinduet allerede var tom! Hmm... Eg hadde jo nylig hengt opp ein ny...?
Heldigvis hadde Daniel ein forklaring på kva som hadde skjedd... Eller enda bedre, han hadde tatt BILDER!
Denne gangen var det ikkje skjora... og ikkje katten... det var ei sabla ROTTE...!
Eg fekk servert ein livlig historie om korleis rotta hadde sneke seg fram/opp til meisebollen fleire gonger, og til slutt så havna heile bollen på bakken!





Eg har hengt opp ein ny meisebolle, og fuglane har atter ein gong attervent.
Heldigvis!

2 kommentarer:

Hauge sa...

fysj å fy for et ekkelt dyr! å jammen så frekt! Huska han å gi di ein skjennepreiken han mannen din, eller va han for opptatt me bildetaking?

Silje sa...

Så lenge den ikkje kjem inn i huset mitt, så går det greit!
Eg trur Daniel fekk sagt stregt i frå til rotta om at meisebollen ikkje var der til han!