fredag 7. november 2008

Morgenstillhet

Her sitter eg åleina på morgonkvisten med te'en i handa. Det er heilt stille, berre avbrutt av ein og annan bil som kjører forbi utanfor.
Det er fredag morgon og det er fortsatt mørkt i dei fleste vindauga i husa omkring. Denne dagen begynte egentlig ganske hektisk. Eg var seint ute og sprang ut døra med berre nøkler i handa. Når eg hadde parkert bilen og berre venta på at skyssen min vidare skulle komma, kom eg på at her skulle eg egentlig ikkje vera før om ein drøy time. Sukk..... Så eg reiste heim igjen rett og slett.
Den hektiske morgenen er borte. Den er no blitt erstatta av ein fredfull ein.
Det er virkelig godt så tidlig på morgonkvisten å tenne lys, drikke te, se på mennesker ut gjennom vinduet som haster avgårde, synke ned i sofaen og kjenne at freden griper tak.
Å sitte i denne stillheten er for meg verdifull. Dagene består som regel av mykje fjas, mas og tv, så om kvelden er hode mitt eit einaste virrvarr. Men det er først når eg opplever stillheten at eg kjenner kor mykje eg har savnet det.
I ein stressende kvardag er dette iallefall ein god måte å starte dagen på!


1 kommentar:

nathalie sa...

Vakkre Silje! Så pent bilde av deg..!
Du må nyte stillheten din videre. Kjempeeeee glad i deg^^