tirsdag 24. februar 2009

Marte overtar kjøkkenet


Marte presenterte meg for ein skikkelig gó bit.
Sjokoladefondant! Det ser kanskje ut som ein heilt vanlig muffins, men la deg ikkje lure. Eg fekk servert min egen lille flytande sjokoladekaka. MMmmm...

Men sia min nyskjerrighet aldri sitter i ro så måtte eg jo finna ut kva fondant egentlig betyr. Eg slo opp på fransk først (eg innbilte meg sjølv om at fondant/fondue er fransk). Oversettelsen eg fekk var
bløt sjokoladenougat. Deretter på engelsk: candy made of a thick creamy sugar paste. Okey, eg har vel egentlig ikkje blitt so mykje klokare, men Godt er det iallefall!



Sjokoladefondant
(10 stk)
150 g smør/margarin
150 g mørk kokesjokolade
5 egg
60 g sukker
60 g mel
10 store muffinsformer

Del smør og sjokolade i biter og smelt over vannbad. Pisk eggedosis av sukker og egg. Det er mykje egg ift. sukker, så det er ikkje sikkert eggedosisen blir så tykk som du forventer. Bland sjokolade- og smørblandingen i eggedosisen, tilsett mel gradvis mens du rører til ei jevn røre.
Hell i store muffinsformer og stek på 250 grader i 4-6 minutter. Pass på som ein hauk, fondantene må ikkje steikast for lenge! Dei skal så vidt få ei hinne på toppen.
Servere med is og bær eller frukt.



Marte, som for tida ikkje har sitt eget kjøkken å kokkelera på, slo seg virkelig laus på MITT kjøkken. Til glede for oss alle som fekk smaka.


Kankje litt surt for meg som til slutt blei bortvist frå kjøkkenet mitt...



Ingen kommentarer: